Tuesday, April 23, 2013

xde bnde nk cite

setiap hari aku bayangkan yg aku ada bersama dia..tiap saat memikirkan tentang dia..entah apa yg telah buat aku jatuh hati pada dia..setiap kali mengenang wajah dia, hatiku berbunga2..biarpun kami kerap berselisih faham..aku tetap sayangkan dia sepenuh hati..aku tak mungkin akan bertahan lama jika tidak berhubung dengan dia..kadang2 aku rasakan yg dia tak syg padaku..adakah dia dh mempunyai org lain??sumpah yg aku tak bleh hidup tanpa dia di sisiku..aku amat memerlukanmu wahai sygku..harap dikau faham apa yg aku cbe sampaikn..


gambar kt ats ne br blajar gne photoscape..
akan tetap bersama sampai akhir hayat...
jika diizinkan...x th la dia nk ke tak..



dua2 bulat..hahaha
skang ne makin bulat la..x th la sbb pe bleh jd bulat sgt2..
nt susut la kot bdn ne..mudah2an..
aamiin...


No comments:

Post a Comment